сряда, 1 април 2009 г.

Богомил Шопов и "Зелените"

Вчера на заседание на националния съвет на “Зелените” беше изработена листата ни за предстоящите избори. В нея намериха място страшно много специалисти, красиви хора и хора с опит и в евро-институциите и в защита на на природата и гражданските права.

Моята позиция в листата е шеста, което значи, че аз подкрепям усилията ни за чиста природа, за устойчиво развитие, за граждански и човешки права и за една промяна в начина на водене на политика и на устройството на държавата. Макар за някой тези понятия да звучат малко празни, скоро в този блог и в предизборните действия ще намерят своето обяснение.

За мене е чест да работя в един чудесен екип и да гарантирам, че нещата с които съм се занимавал досега, ще продължат да се развиват с дори още повече енергия и ще следя те да бъдат спазвани от всички в групата, защото стремежа за справедливост е общ.

Мотивите ми за избора ми за “Зелените”, можете да намерите тук. В момента това е единствената партия, която има нов модел на мислене, желание за промяна и обръща внимание на гражданските и цифровите права, по онзи начин, по който аз мисля, че те трябва да бъдат защитавани.

Вие сте наред:
- За да се явим на избори имаме нужда още 8000 подписа и 40 000 лева, изпратени до 10 април. Моля вижте тук, какво можете да направите още сега.
- Задайте ми въпрос, като коментар на някоя от публикациите ми или чрез информацията за контакти или през страницата ми във фейсбук

Няма коментари:

Публикуване на коментар